Ga terug naar het blog overzicht
Blog onderwerpen

Wat is het beste moment om een servicecontract te verlengen?

Bij sales draait alles om timing. Als u op het juiste moment het juiste product onder de aandacht weet te brengen, is de kans op succes het grootst. Datzelfde geldt voor de verkoop van Cisco Services. Het in goed kaart brengen van de verlengingsmogelijkheden bijvoorbeeld kan uw sales aanzienlijk verbeteren.

Waarom Cisco Services voor een langere periode verkopen?

U hoeft uw klant niet meer uit te leggen dat zijn business volledig leunt op de prestaties van zijn netwerk en dat downtime desastreuze gevolgen kan hebben. Maar weet hij ook dat hij deze business risico’s eenvoudig kan dekken met Cisco Services? En dat een meerjarig servicecontract op termijn bijzonder lucratief kan zijn?

Wat is het beste moment om Cisco Services te verkopen?

Het verkopen van servicecontracten kunnen zowel u als uw klanten grote businessvoordelen opleveren. Zo kunnen uw klanten het maximale uit hun investering halen, terwijl u meer marge kunt pakken en werkt aan een duurzame klantrelatie. Maar wat is het beste moment om Cisco Services bij uw klanten onder de aandacht te brengen?

Services: welke vragen moet u aan uw klant stellen?

Met Cisco Services kunnen uw klanten buiten de wettelijke garanties om extra support aanschaffen op Cisco oplossingen. Deze Support Services helpen u het risico op netwerkproblemen te verminderen door software updates, versnelde hardware vervanging en adequate technische ondersteuning. Dankzij deze servicemogelijkheden bent u uiteindelijk in…